فیش پرینتر حرارتی چیست و چه کاربردی دارد؟

فیش پرینتر حرارتی چیست و چه کاربردی دارد؟

فیش پرینتر حرارتی دستگاهی است که در انواع رستوران ها، کبابی ها، فست فودی ها و … می باشد که از آن برای پرینتر گرفتن سفارش مشتریان و یا چاپ نوبت استفاده می شود.

پیش نیاز استفاده از فیش پرینتر ها، داشتن یک برنامه جامع حسابداری روی سیستم است که فرمان پرینتر را از آن دریافت کند. این پرینتر ها در دو مدل عرض چاپ 57 میلی متر و عرض چاپ 80 میلی تولید می شود که مورد دوم هم رایج تر است و هم کیفیت بالاتری دارد.

فیش پرینتر ها همگی دارای کاتر خودکار می باشند. به این مفهوم که هر گاه فاکتور مشتری تمام شد، کاغذ را خود به خود برش می هند. این کاتر ها حداقل می توانند 1/000/000 برش انجام دهند و بعد از اتمام عمر کاتر، کاربر می تواند یا آنرا تعویض کند و یا با استفاده از تیغه روی پرینتر، کاغذ را برش دهد(همانند دستگاه های کارتخوان).

نحوه اتصال فیش پرینتر ها به سیستم به صورت چند مدل است. رایج ترین مدل اتصال به وسیله پورت usb است که تمام پرینتر ها این قابلیت را دارد. فیش پرینتر های قدیمی از پورت serial استفاده می کنند که امروزه دیگر رایج نیست. برای استفاده پرینتر در شبکه هم، فیش پرینتر مد نظر ما حتما باید پورت lan داشته باشد. همچنین اتصال بی سیم نیز از طریق پرینتر وای فای دار یا بلوتوث دار امکان پذیر است.

مواد مصرفی این پرینتر کاغذ حرارتی است که عمدتاً در متراژ های 40 یا 45 متری تولید می شود. به صورت کلی مزیت فیش پرینتر ها به پرینترهای لیزری، سرعت بالاتر و قیمت پایین تر مواد مصرفی و خود دستگاه آن می باشد.

برای مشاوره و خرید انواع فیش پرینتر، با واحد پشتیبانی باکس موتوری تماس بگیرید:

021-88815594
021-88815765
021-88844903
021-86070893

ساعات کاری:
شنبه تا چهارشنبه: 9 تا 19
پنج شنبه: 9 تا 15
آدرس فروش حضوری:
تهران، هفت تیر، کریم خان، خردمند جنوبی،
کوچه حقانی، پلاک 9، واحد 4
استفاده از مطالب باکس موتوری برای مقاصد غیرتجاری با ذکر نام باکس موتوری و لینک به منبع بلامانع است. حقوق این سایت به شرکت شارپ ایران تعلق دارد.
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.